Tulajdonságok és előnyök
- Kiemelkedő hő- és oxidációs stabilitás csökkenti az alacsony hőmérsékleti iszap képződést és a magas hőmérsékleti lerakodásokat és olajsűrűsödést
- Kiváló koromkezelő képesség minimalizálja a korommal kapcsolatos viszkozitás emelkedést és hosszabb motorolaj élettartamhoz vezet
- kiváló nyíró stabilitás fenntartja a viszkozitást a legmagasabb hőmérsékleten is, ezzel tökéletesített kopásvédelemhez vezet
- kivételes TBN tulajdonságoknak köszönhetően ellenáll a káros, maró hatású kipufogógázoknak és megnöveli az olaj élettartamát
- Az alacsony hamutartalom csökkenti a részecskeképződést a DPF-ben (diesel részecskeszűrő) és megnöveli annak élettartamát
Alkalmazások
- legújabb nagyteljesítményű alacsony károsanyag kibocsátású motorok, beleértve a DPF-el és EGR-el szerelteket és az amerikai és európai közúti emissziós szabványnak megfelelőeket
- közúti és nem közúti járművek, melyek nagyon alacsony sebességgel/nagy terheléssel üzemelnek és alacsony (500 ppm) vagy nagyon alacsony (15 ppm) kéntartalmú üzemanyaggal üzemelnek
- korábbi motorokhoz, melyek API CJ-4, vagy alatti szintű olajat igényelnek
Specifikációk, jóváhagyások, és tipikus jellemzők:
Megfelelt | 10W-30 | 15W-40 |
ACEA E9, MB 228.31 | X | X |
MTU Type 2.1, Cat ECF-3 | X | X |
MAN M 3575, CES 20086, DDC 93K222 | X | X |
Deutz DQC III-10 LA, Ford WSS M2C171-F1 | X |
Jóváhagyások | 10W-30 | 15W-40 |
API CK-4/CI-4 Plus | X | X |
Volvo VDS-4.5; Mack EOS-4.5; Renault VI RLD-3, MAN M 3775 | X | X |
Tulajdonságok | |||
Teszt Paraméterek | Szabványok | Paraméterek | |
Viszkozitás @ 100 ºC, cSt | D 445 | 12.0 | 15.6 |
Viszkozitási Index | D 2270 | 143 | 133 |
Gyulladáspont, ºC | D 92 | 230 | 230 |
Dermedéspont, ºC | D 97 | -33 | -30 |
Foszfor, %wt | D 4927 | 0.11 | 0.11 |
Sűrűség @ 15ºC, Kg/l | D 1298 | 0.887 | 0.862 |
Szulfáthamu, %wt | D 874 | 1.0 | 0.96 |