Gulf Superfleet Professional ECON 5W-30/208L

Gulf Superfleet Professional ECON 5W-30/208L

A Gulf Superfleet Professional Long Drain egy extra nagy teljesítményű, félszintetikus dízelmotorolaj, amelyet kizárólag az új generációs, nagy teljesítményű, alacsony károsanyag-kibocsátású motorokhoz terveztek, amelyeket szigorú közúti alkalmazásokban használnak. Ezt az olajat a legmagasabb minőségű alapfolyadékok felhasználásával állították össze, amelyek kiváló magas hőmérsékleti viszkozitástartást, alacsony hőmérsékleti folyékonyságot, illékonyság-szabályozást és üzemanyag-fogyasztás javulást biztosítanak. Az ebben az olajban használt legújabb, alacsony SAPS (szulfátos hamu, foszfor, kén) adalékanyag-kémia megkönnyíti az olyan kibocsátáscsökkentő rendszerek hatékonyságának fenntartását, mint a dízel részecskeszűrő (DPF), amelyet egyes járműgyártók az Euro 4, Euro 5 és a hamarosan megjelenő Euro 6 kibocsátási követelmények teljesítéséhez használnak. Ez az olaj is HD gázmotorokban való alkalmazásra is alkalmas.

632.333 Ft

Siess! Már nem sok van készeleten!

Cikkszám: ProfECON5W30/208L
Címkék: Gulf Superfleet Professional ECON 5W-30/208L

Tulajdonságok és előnyök

  • A kiváló termo-oxidatív stabilitás védelmet nyújt a magas hőmérsékletű lerakódások, az iszapképződés és az olaj besűrűsödése ellen.
  • A kiváló nyírási stabilitás csökkenti a viszkozitás lebomlását és az olajfogyasztást.
  • Kiváló alacsony hőmérsékleti folyékonysága lehetővé teszi a könnyű szivattyúzhatóságot és keringetést alacsony környezeti hőmérsékleten, és így lehetővé teszi a kopás elleni védelmet indításkor.
  • A fejlett, alacsony SAPS-adalékanyag-technológia megvédi az utókezelő berendezéseket a lerakódásoktól és a katalizátorok károsodásától.
  • A kiváló kopásgátló tulajdonságok és a magas hőmérsékleten és nagy nyírószilárdságú viszkozitás védelmet nyújt a motor kopása és a furatok polírozása ellen, elősegítve a motor hosszabb élettartamát.

Alkalmazások

  • Ajánlott az Euro 4, Euro 5, Euro 6 és korábbi kibocsátási normáknak megfelelő, nagy teljesítményű dízelmotorokhoz, amelyek nagyon szigorú körülmények között, például hosszabb leeresztési időközök között üzemelnek.
  • Alkalmas EGR motorokhoz részecskeszűrővel vagy anélkül, valamint SCR NOx csökkentő rendszerrel felszerelt motorokhoz.
  • Kifejezetten ajánlott részecskeszűrővel felszerelt motorokhoz, és alacsony kéntartalmú (max. 50 ppm) dízelüzemanyaggal üzemelő járművekhez tervezték.
  • Alkalmas HD gázmotorokban való alkalmazásra.

Terméklap letöltése

Specifikációk, jóváhagyások, és tipikus jellemzők:

Megfelelt
ACEA E6, E7, E9, MB 228.31, Cummins CES 20086, DDC 93K222, CAT ECF-3 X
Scania LDF-4, Deutz DQC IV-18 LA, MTU Oil Category 3.1 X
JASO DH-2, MAN M3677/M3477/M3271-1/M3775, Ford WSS M2C213-A1 X
IVECO 18-1804 TLS E6, DAF Extended Drain X
Jóváhagyások 10W-40
API CK-4/SN, MB-Approval 228.51/228.52 X
Volvo VDS-4.5/ Mack EO-S 4.5/ Renault VI RLD-3 approval X
Tulajdonságok
Teszt Paraméterek Szabványok Paraméterek
Viszkozitás @ 100 ºC, cSt D 445 12.4
Viszkozitási Index D 2270 163
Gyulladáspont, ºC D 92 229
Dermedéspont, ºC D 97 -42
Sűrűség @ 15ºC, Kg/l D 1298 0.867
Foszfor, %wt D 4047/ICP 0.078
Szulfáthamu, %wt D874 0.97
Kén, %wt 0.2

Ezek is érdekelhetnek