Termékleírás
Akkumulátorunkat az optimális hőmérsékleten tartja és megvédi a túlmelegedéstől.
Megbízható védelmet nyújt a fagy és lerakódások ellen, illetve a hűtőrendszer alkatrészeit is védi.
Szilikát alapú technológiával (Si-OAT) készül, és mentes a káros vegyi anyagoktól, mint például nitrátok, aminok, borátok és foszfátok, ezáltal hozzájárul a biztonságosabb környezethez.
Semleges a létfontosságú hűtőrendszerek alkatrészeivel szemben, mint tömítések, tömlők és jó ellenállást biztosít habosodás ellen.
Tulajdonságok és előnyök
- Megbízható védelmet nyújt a hűtő rendszer alkatrészeinek
- Optimális hőmérsékleten tartja az akkumulátort, ami segít megőrizni a jármű vezetési távolságát és az akkumulátor élettartamát
- A magas forráspont csökkenti a folyadék túlmelegedési kockázatát
- A korróziógátlók gyakorlatilag nem kimerítő szinergikus kombinációján alapul
- Kompatibilis az elasztomerrel és a tömlő anyagával, amit legtöbbször használnak európai OEM-eknél
- Segít megakadályozni a lerakódások képződményét és a vízkövesedést a felületeken
Alkalmazások
- Legalább 1/3-nyi dózis használata javasolt a Gulf Elec Coolant-bó1 2/3-nyi vízben. Fokozott védelemért fele-fele arány javasolt és általában ez az ajánlott is.
- A hígításhoz desztillált / ioncserélt víz használata ajánlott, ami szennyeződés mentes. A kemény csapvíz kerulendő.
- Alkalmas hőkezelő folyadék használataként akkumulátoros elektromos autóknál (BEVs) ahol az ilyen fajta folyadékok javasoltak.
(Az ajánlott hűtőfolyadékot lásd az OEM kézikönyvben)
- Alkalmas hőkezelő folyadék használataként akkumulátoros elektromos autóknál (BEVs) ahol az ilyen fajta folyadékok javasoltak.
Specifikációk, jóváhagyások, és tipikus jellemzők:
Megfelelt | |
ASTM D3306. ASTM D 4985, SAE J1034, AS 2108, ONORM V 5123, CUNA NC X956-16, SANS 1251, China GB 29743, BS 6580 AS 2108-2004, AFNOR NFR 15- 601, JIS K 2234:2206, PN-C 40007:2000 |
X |
Jóváhagyott | |
Mercedes-Benz (MB-Approval 326.6, 325.5 and 326.5), (Ready Mix)), VW (TL 774-G), Audi (TL 774-G), MAN (MAN 324 Typ Si-OAT), Cummins (CES 14603), Deutz (DQC CC-14), Deutz-Fahr (> 04/2017), MTU (MTL 5048), Porsche (TL 774-G), Seat (TL 774-G), SETRA (MB-Approval 325.5), SETRA (MB-Approval 326.6 X(Ready Mix)), Skoda (TL 774-G), Bentley (TL 774-G), Bugatti (TL 774-G), Ducati (TL 774-G), lrizar (> 09/2016), Lamborghini (TL 774-G), Liebherr (Minimum LH-01-COL3A), MAN Energy Solutions (BASF-CW-GLY00G40-01) |
X |
Tipikus tulajdonságok | ||||||||
Teszt Paraméterek | Tesztelési módszer | Tipikus értékek | ||||||
Szín | Vörös-ibolya | |||||||
Sűrűség @ 20ºC, Kg/l | D 1298 | 1.124 | ||||||
Egyensúlyi forráspont ºC | D 1120 | >160 | ||||||
Fagypont ºC (50 vol %) | D 1177 | -37 | ||||||
Tartalék lúgosság, ml | D 1121 | 9.5 | ||||||
pH érték | D 1287 | 8.4 |